معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح قرار دوازدهم به شکل رسمی از ۱۲ فرودین‌ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

امیر مهدوی گفت: طرح قرار دوازدهم، با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت در قالب ارائه خدمات اجتماعی و با ساختاری جهادی و مشارکتی جهت اجرا در بقاع متبرکه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه از سال گذشته ابلاغ شد که در شهرستان ملایر نیز به صورت غیررسمی از سال گذشته در حال انجام است.

او گفت: در این طرح به منظور ساماندهی و تقویت مواسات، با اقدامی جهادی و افزایش مشارکت مردمی در دوازدهم هرماه، بسته‌های معیشتی معطر به نام و یاد امام دوازدهم (عج)، به خانواده‌های کم‌برخوردار اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: ترویج فرهنگ مهدویت و انتشار نام و یاد امام زمان (عج)، در طول سال، ترویج فرهنگ خدمت به محرومین به عنوان یکی از وظایف منتظران، شبکه‌سازی مهدوی جهت ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی، ایجاد رویه ثابت و هم‌صدایی بقاع متبرکه در توزیع بسته‌های معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی، ایجاد زمینه خدمت‌رسانی عمومی، افزایش مشارکت عمومی و برون‌سپاری ارائه خدمات با محوریت بقاع متبرکه، انعکاس و بازتاب خبری مناسب، ارائه خدمات اجتماعی توسط بقاع متبرکه و...  از اهداف این طرح است.

مهدوی گفت: با اجرای این طرح برنامه‌های دیگری در حوزه‌های مختلف نیز در راستای خدمت به محرومین در آینده برای این طرح پیش بینی شده است.

او گفت: ویژه برنامه قرار دوازدهم در روز جمعه ۱۲ فروردین‌ماه با حضور مدیرکل اوقاف استان و معاونین ستادی ویدیو کنفرانس در اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به صورت رسمی اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.