سردار سرلشکر عزیز جعفری گفت: نظام اسلامی با وجود ناتوی فرهنگی و بمباران رسانه‌ای دشمن همچنان با صلابت به پیش می‌رود.

سردار سرلشکر عزیز جعفری گفت: نظام جمهوری اسلامی ثمره اولین انقلاب تاریخ اسلام با محوریت ولایت فقیه و تفکر شیعه است.

او گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی حتی در طول تاریخ اسلام بدست نیامده است، این دستاورد‌ها به برکت خون شهدا بوده و شهدا و خانواده‌های آنان ضامن تحقق اهداف و پیشرفت انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی - اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) این سخنان را در یادواره شهدای بازار استان یزد در مسجد بیاق خان بیان کرد.

او گفت: عدم هراس ملت از دشمنان به ویژه آمریکا و تأکید بر خونخواهی سردار سلیمانی، ناشی از معنویت تزریق شده شهیدان در جامعه است و رمز اثرگذاری شهدا پس از شهادت در جامعه، نترسیدن مردم از دشمن است و اگر مردم به دل خود ترسی راه ندهند، فلسفه جمهوری اسلامی محقق می‌شود.

سردار سرلشکر عزیز جعفری گفت: خون شهدا عامل ایستادگی ملت در برابر همه قدرت‌های جهان در جنگ هشت ساله است.

او گفت: نظام اسلامی ایران و ایستادگی ملت در برابر زورگویی‌های آمریکا از عوامل تضعیف قدرت این کشور به شمار می‌آید.


فرمانده قرارگاه فرهنگی - اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) دوران کنونی را بهترین فرصت برای پیشرفت انقلاب اسلامی دانست و گفت: شرق و غربی که اوایل انقلاب علیه ما متحد شده بودند، هم اکنون با هم درگیر شده اند و می‌توان از این فرصت برای پیشرفت انقلاب اسلامی و تحقق اهداف انقلاب در منطقه بهره برد.


به گفته او دشمن با جنگ نرم و عملیات‌های رسانه‌ای و با شایعه پراکنی مدام به دنبال تضعیف نظام اسلامی ماست و می‌خواهد نور خدا را در زمین خاموش کنند، اما خدای متعال اراده کرده که این نور را کامل کرده و به نسل مومنان ارتقا دهد.

جعفری گام اول انقلاب را مقاومت در برابر دشمن و گام دوم را اسلامی کردن جامعه عنوان کرد و گفت: گام دوم به معنای سازندگی معنوی و فرهنگی و اسلامی شدن جامعه است و در مرحله بعدی نیز تمدن نوین اسلامی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.