به گفته توئیتر، ویژگی تغییر نوع حساب کاربری در اختیار همه کاربران این شبکه اجتماعی قرار می‌گیرد.

در جدیدترین آپدیت شبکه اجتماعی توئیتر، امکان تغییر نوع حساب کاربری در قسمت تنظیمات پروفایل وجود دارد. پیش از این کاربران برای تبدیل اکانت‌های خود به حساب حرفه‌ای باید درخواستی را به این شرکت ارائه می‌کردند.

به گزارش eremnews، پس از باز کردن نوار کناری در صفحه اصلی برنامه توئیتر علامت "تغییر به حرفه ای" در تنظیمات حساب شخصی ظاهر می‌شود. پس از انتخاب این گزینه، باید دسته نمایش یا تبلیغ دهنده حساب مانند ماشین، لباس، تبلیغات و بازاریابی یا زیبایی انتخاب شود. سپس کاربر باید نوع حساب را از بین حساب تجاری یا حساب سازنده انتخاب کند. به گفته مسئولان توئیتر، برندها، خرده‌فروشان، مؤسسات و ارائه‌دهندگان خدمات برای انتخاب حساب تجاری مناسب‌ترین گزینه‌ها هستند. هنرمندان، تاثیرگذاران و شخصیت‌های عمومی هم مناسب‌ترین افراد برای انتخاب گزینه سازندگان محتوا هستند.

شبکه اجتماعی توئیتر

به گفته توئیتر، یکی از مزایای حساب کاربری حرفه‌ای دادن ابزار‌های اضافی به تولیدکنندگان محتوا و برند‌های محبوب برای برجسته کردن حساب‌هایشان، علاوه بر توانایی تبلیغ محتوای خود از طریق تبلیغات است. این نوع حساب به ویژگی ماژول فروشگاه اپلیکیشن دسترسی داشته و برندها، تجار و شرکت‌ها محصولات خود را به سایر کاربران نمایش می‌دهند. کاربران با وارد شدن به تنظیمات حساب کاربری و انتخاب تغییر حساب حرفه‌ای و سپس انتخاب نماد تغییر نوع حساب به حساب شخصی بازگردانده می‌شوند.

حساب کاربری توئیتر

طبق دسته بندی توئیتر افراد استفاده کننده از پلتفرم دیجیتال در ردیف حرفه ای‌ها قرار می‌گیرند. بندی می‌کند. یکی از مهمترین شرایط داشتن حساب‌های حرفه‌ای سوابق کاربران بوده که باید عاری از هرگونه نقض قوانین این شبکه اجتماعی باشد. علاوه بر این، حساب‌ها باید اصل باشند. هر اکانتی باید حاوی نام کاربری واقعی، بیوگرافی و تصویر حساب کاربری باشد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.