هدیه کاظمی بانوی قایقران هرمزگانی که در مسابقات آسیایی توانسته است مدال طلا کسب کند توسط استاندار هرمزگان تجلیل شد.



پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور دوستی استاندار هرمزگان، کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از هدیه کاظمی بانوی مدال آور هرمزگانی تجلیل به عمل آمد.

مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: بر خلاف تبلیغات منفی‌ای که توسط شبکه‌های معاند در رابطه با نگاه ما به جامعه زنان القا می‌شود، امروز حس زیبای فتح توسط ورزشکاران در جامعه ایجاد می‌شود و به ما هم کمک می‌کند تا دید مناسبی نسبت به الگوی رفتاری زنان داشته باشیم و موفقیت‌های بانوان در عرصه بین‌الملل به حیثیت جمهوری اسلامی کمک می‌کند و نشان می‌دهد زنان جایگاه والایی در نگاه جامعه ما دارد.

وی گفت: یکی از دغدغه‌هایی که من برای استان هرمزگان دارم این است به شدت به دنبال ایجاد دهکده ورزش‌های آبی در استان هستم و این مسئله جزو اولویت‌های ذهنی من است که لازم است اداره‌کل ورزش و جوانان استان طرح آن را ایجاد کند.

دوستی گفت: من این قول را می‌دهم که حتما امسال کار ساخت دهکده ورزش‌های دریایی را شروع کنیم و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان هم برای آن اختصاص خواهیم داد که حداقل این کار در همین امسال شروع شود.

مظفر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز در این باره گفت: امروز بیش از 50 تیم‌ از استان هرمزگان در لیگ‌های برتر کشور حضور دارند.

وی گفت: ورزش قایقرانی سالیان سال است نیاز به پیست استاندارد در هرمزگان دارد و ما هنوز نتوانستیم مالکیت حوضچه‌ای که در بندرعباس وجود دارد را نیز در اختیار قرار بگیریم.

نرگس منتظری تختی مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان نیز در این مراسم گفت: با تلاش‌هایی که طی این سال‌ در حوزه ورزش بانوان هرمزگان صورت گرفته است رتبه ورزش بانوان هرمزگان از 24 کشوری به 8 کشوری ارتقا یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
کجایش نجلیل بود یک فیلمی عکسی همین تجلیل شد