نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد

استقبال از ماه رمضان با تولید برنامه های پر محتوا

آیت الله عبادی گفت: صدا و سیمای خراسان جنوبی در ایام ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های پرمحتوا برای نشاط معنوی مردم تلاش کند.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی و جمعی از دست اندرکاران برنامه‌های ماه مبارک رمضان شبکه خاوران گفت: صدا و سیما با تولید برنامه‌های پرمحتوا و استفاده از کارشناسان خبره تلاش کند تا بنیه اعتقادی و فکری مردم به ویژه نسل جوان را تقویت کند.

او گفت: جنایات آمریکا و اسرائیل در یمن، افغانستان، عراق و فلسطین از سوی رسانه‌های غربی سرپوش گذاشته می‌شود که رسانه ملی با تبیین این جنایات، ماهیت واقعی استکبار جهانی را بیشتر از گذشته به مردم نشان می دهد.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در این دیدار گفت: امسال برای چهارمین سال پیاپی ویژه برنامه سحر و جزء خوانی قرآن از جوار امامزاده حسین بن موسی الکاظم طبس به روی آنتن می‌رود و مراسم جزء خوانی همزمان از شبکه دو سیما نیز پخش می‌شود.

او گفت: ویژه برنامه افطار نیز از سیمای خاوران و دو ویژه برنامه افطار و سحر از رادیو خاوران نیز تدارک دیده شده که در این برنامه‌ها به استفاده از لهجه و گویش شهرستان ها، بیان خاطرات رزمندگان، معرفی مساجد فعال، روزه اولی‌ها و تفسیر قرآن توجه ویژه‌ای شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار