مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان فارس باصدور پیامی فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این پیام  عبد الحسن صمد نژاد مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان فارس آمده است:

یوم الله ۱۲فروردین، جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی و عزم و اراده مصمّم ملت فهیم ایران اسلامی است که با انتخابی تاریخ ساز، جمهوری اسلامی را برپا کردند.

این روز تاریخی جلوه‌ای از پیروزی مستضعفان بر مستکبرین، روز تثبیت انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز تحقق حکومت عدالت محور جهانی و ظهور جمهوری اسلامی ایران در سپهر سیاست بین‌الملل، گفتمانی نوین، غنی و امیدبخش برای محرومان و مستضعفان است.

اینجانب با گرامیداشت دوازدهم فروردین سالروز تاریخی تأسیس نظام جمهوری اسلامی ایران، این روز بزرگ را به همه حامیان، طبیعت دوستان ،مردم شریف و انقلابی استان به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض نموده ودر سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مزین به سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین  شده است، امیدوارم به فضل الهی و با همت و یاری مسئولان و مشارکت مردم فهیم وطبیعت دوست شاهد حفاظت و پایداری هرچه بیشتر عرصه های منابع طبیعی استان و نیز پیشبرد اهداف وآرمان های مقدس این نظام در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار