دایر شدن پست‌های هلال‌احمر لرستان در روز ۱۳ فروردین‌ماه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان گفت: اعضای جوانان این جمعیت در قالب پست‌های روز طبیعت خدمات مطلوبی در راستای حفظ محیط‌زیست ارائه خواهند کرد.

صارم رضای به اجرای طرح پویش «چهلچراغ» و یادواره «رفیق خوشبخت» اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نفر برای شرکت در طرح‌ها دعوت شده‌اند.

وی افزود: هفت هزار و ۱۰۰ مورد اقلام فرهنگی نیز در بین مسافران با موضوعات مختلف توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان به خدمات طرح «سحاب» و سامانه «حرکت‌های بشردوستانه» اشاره کرد و گفت: ۳۷ منطقه تحت پوشش این طرح در استان قرار گرفته است.

رضایی با اشاره به اینکه در قالب این طرح ۳۲ مکان نیز ایمن سازی شده و از ۱۲۴ حادثه و آسیب پیشگیری شده است، یادآور شد: همچنین به ۱۵۲ نفر خدمات امداد و کمک‌های اولیه ارائه و سنجش فشار خون ۴۲۷ نفر نیز صورت گرفته است.

وی همچنین به خدمات ویژه روز ۱۳ فروردین پرداخت و گفت: در این روز اعضای جوانان در قالب پست‌های مذکور خدمات مطلوبی در راستای حفظ محیط زیست و پیشگیری از سوانح محیط زیستی ارائه خواهند داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان ادامه داد: امیدواریم تا پایان سفر‌های نوروزی کماکان خدمت‌رسانی به نحو مطلوب و شایسته مسافران در استان از سوی جوانان هلال احمر ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.