در ایام نوروز امسال ۳ هزارو ۲۶۹ وسیله گرمایشی از چادر‌های مسافران در اصفهان خارج شد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در باغ فدک و ورزشگاه‌ها، ۲۴ هزار و ۵۲۱ تخته چادر اسکان یافت و ۳۲۶۹ وسیله گرمایشی از چادر‌ها خارج شد؛ آمار مرکز اورژانس کشور بیانگر تلفات در تمام کلانشهر‌ها است، اما اصفهان تا کنون تلفات ناشی از استفاده وسایل گرمایشی در چادر‌ها نداشته است.

ابراهیم مطلبی وظیفه اصلی و رسالت سازمان آتش‌نشانی را نجات جان و مال انسان‌ها دانست و گفت: بنابراین این سازمان با ۱۰۰ درصد ظرفیت خود در ایام نوروز وارد میدان شد و در مراکز تفریحی و گردشگری، گره‌های ترافیکی و مناطق مختلف شهر حضور یافته خدمت‌رسانی کند که میانگین حریق و حوادث در نوروز امسال به ۳۵ مورد در ۲۴ ساعت رسید.

هفت گروه غواصی از روز پنجم فروردین در نقاط حادثه‌خیز مستقر و فعال شد، البته در حادثه‌ای که در روز‌های گذشته اتفاق افتاد با وجود آنکه آتش نشانان به سرعت خود را به محل حادثه رساندند، اما زمان طلایی از دست رفته بود و فرد دچار مرگ مغزی شد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان معتقد است حضور مردم در روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین، می‌تواند خطرآفرین باشد، در این زمینه لازم است همکاری شود بطوریکه در نقاط حادثه‌خیز حاشیه رودخانه نیز نیرو‌های آتش‌نشانی مستقر خواهند بود، بنابراین از سازمان هلال احمر هم در این زمینه امداد می‌طلبیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.