رهایی ۴ شهروند اصفهانی از چنگال مرگ خاموش

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آتش نشانان در اقدامی به موقع جان ۴ شهروند اصفهانی مسافر که دچار گازگرفتگی در چادر مسافرتی شده بودند را از مرگ حتمی نجات دادند.

محمد هادی قانع گفت: آتش نشانان هوشیار در اقدامی به موقع بامداد امروز ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ جان یک خانواده چهار نفره اصفهانی شامل دو خانم جوان و دو دختر بچه مستقر در کمپ زیبا شهر را که دچار گازگرفتگی در چادر مسافرتی شده بودند از مرگ حتمی نجات دادند.

به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، طی گشت زنی شبانه آتش نشانان در این محل و بررسی مستمر دمای چادر‌های مسافرتی، تیم عملیاتی در ساعت ۵:۱۲ دقیقه بامداد متوجه افزایش دمای یکی از چادر‌ها شده و با توجه به عدم پاسخگویی افراد، سریعا افراد را (دو خانم جوان و دو دختر بچه از هموطنان اصفهانی) که بر اثر روشن کردن پیک نیک دچار مسمومیت شده بود به فضای باز منتقل و پس از درخواست حضور عوامل اورژانس در محل به منظور مداوا به کادر درمانی تحویل داده شدند.

قانع گفت: خوشبختانه با هوشیاری و سرعت عمل آتش نشانان مستقر این خانواده از مرگ حتمی نجات یافتند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: گشت زنی نجات و شبانه روزی آتش نشانان از ابتدای نوروز ۱۴۰۱ پنجاه و دو مسافر را از خطر مرگ خاموش نجات داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار