رویداد E۳ امسال لغو شد

انجمن نرم افزار‌های سرگرمی آمریکا از لغو رویداد E ۳ به دلیل شیوع کرونا و انصراف شرکت‌های بازی سازی از حضور در آن خبر داد.

به گفته روابط عمومی سازنده دستگاه‌های جانبی بازی Razer، نمایشگاه E۳ امسال شده لغو شده است.

به گزارش theverge، به گفته انجمن نرم افزار‌های سرگرمی آمریکا این رویداد در سال ۲۰۲۳ برگزار می‌شود. هدف ESA برگزاری حضوری نمایشگاه تجاری و رویداد بازاریابی بازی‌های رایانه‌ای بود؛ اما در ماه ژانویه، E۳ از شکل حضوری به یک نمایشگاه آنلاین تبدیل شد. دلیل این تصمیم گسترش کرونا اعلام شده است. پس از گسترش ویروس کرونا بسیاری از مراسم‌ها و رویداد‌های حضوری لغو شده است. هفته گذشته هم تست کرونای تعدادی از متخصصان صنعت بازی‌های کامپیوتری پس از شرکت در کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سانفرانسیسکو مثبت شد.

رویداد E۳

علاوه بر همه‌گیری کرونا، بسیاری از سازندگان بازی‌های رایانه‌ای هم از حضور در نمایشگاه E۳ انصراف داده بودند. آن‌ها شرکت در رویداد‌های آنلاین مانند نمایشگاه‌های نینتندو، EA Play Live و State of Play سونی را به حضور در رویداد E۳ ترجیح دادند. وبگاه خبری Axios هم برگزاری این نمایشگاه در سال ۲۰۲۳ را تایید کرده است. دو سال پیش هم این رویداد کنسل شده بود. به گفته اتحادیه‌ سرگرمی‌های نرم‌افزاری احتمالا E۳ در سال بعد به شکل ترکیبی برگزار شود.

بازی‌های رایانه‌ای


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار