خطیب موقت جمعه همدان گفت: مسئولیت در نظام اسلامی امانت است و مسئولان باید در خدمت به مردم باشند.

حجت الاسلام حسن طاهری در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر همدان بر ضرورت خدمت به مردم در ادارات و دستگاه‌های دولتی، تکریم و راه انداختن کار آنان در کوتاه‌ترین زمان تأکید کرد و گفت: دستگاه‌هایی همانند شهرداری‌ها وشورا‌های اسلامی و مسکن که مراجعات مردمی بسیار بالایی دارند باید حقوق مردم را مراعات ومردم را اذیت نکنند.

او با پاسداشت روز طبیعت هم گفت:مدیران وظیفه دارند این موهبت الهی را برای استفاده مردم و نسل‌های اینده مراقبت و حفاظت کنند.

حجت الاسلام والسلمین طاهری با برشمردن مناسبت‌های ملی و مذهبی روز گفت: روز دوازدهم فروردین روز تثبیت و استقرار نظام مقدس اسلامی است که مردم ایران اسلامی با اکثریت اراء آن را پذیرفتند.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته شهر همدان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان همگان را به برخورداری از برکات معنوی این ماه عظیم الهی فرا خواند.

حجت الاسلام  طاهری گفت: عمل در در ماه مبارک رمضان مقبول دعا مستجاب می‌شود و به استناد احادیث و روایات اسلامی، دو رکعت نماز در ماه مبارک رمضان معادل ۷۰۰ هزار رکعت نمار است.

خطیب موقت جمعه همدان گفت: ماه مبارک رمضان ماه تمرین اراده‌ها برای بندگی در مقابل خداوند و مغلوب کردن نفس است و منزلت شب قدر هم به اندزه ۸۰ سال عبادت مقبول است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار