امام جمعه بندرعباس:

ائتلاف غربی عبری و عربی در یمن شکست خواهد خورد

امام جمعه بندرعباس گفت: ناتو عبری-عربی در مقابل مردم یمن به ناتوانی افتاده است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده گفت: این کشور‌ها یک روز ائتلاف منطقه‌ای را علیه مردم بدون سلاح و پا برهنه یمن ایجاد کردند تا با عملیات «طوفان» کار را یکسره کنند، اما هفت سال است که در گل مانده‌اند و در مقابل یمن به ناتوانی افتاده‌اند.

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: اتفاقات امروز جهان نشان دهنده اقتدار مردم یمن است و ترس بزرگی بر دل حکام آل سعود ایجاد شده است که امیدوارم در هفتمین سالگرد دفاع مردم یمن کشور‌های جهان بدانند که با اتکای با آمریکا هیچ کاری نمی‌توانند کنند.

حجت الاسلام عبادی زاده، با اشاره به روز جمهوری اسلامی و ۱۲ فرورودین، گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی از اهم واجبات است و امام راحل روی این موضوع تاکید ویژه‌ای داشتند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه حتی در کشور‌ها غربی که مدعی دموکراسی هستند، حکومت‌ها اصل حاکمیت خود را به رای نمی‌گذارند، گفت: امروزه نظام لیبرال دموکراسی در غرب با رای ایجاد نشده است بلکه سیستمی را بدون مراجعه به آرای عمومی طراحی و اجرا کردند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری در جهان است که اصل حکومت خود را پس از انقلاب به رای گذاشت و در روز ۱۲ فروردین ماه پس از انقلاب، حاکمیت جمهوری اسلامی با رای بیش از ۹۸ درصد مردم پذیرفته شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: تا زمانی‌که جمهوری اسلامی پاربرجاست، محور تعالیم و مفاهیم الهی است حال اگر مسئولی و یا نهادی به این تعالیم عمل نکرد نباید اصل موضوع را زیر سوال برد بلکه جامعه را باید به درستی تربیت کرد و رشد داد.
امام جمعه بندرعباس افزود: رهبر معظم انقلاب (حفظه‌الله) فرمودند: «جمهوری اسلامی ما امانت تمام انبیاء الهی و شهدا است.» این امانت انبیاء باید به درستی حفظ و نگهداری شود.

وی گفت: در دوره‌های مختلف علما و افراد بسیار بزرگی به شهادت رسیدند تا این نظام اسلامی در این برهه از زمان شکل گرفت تا برای حاکمیت جهانی اسلام بسترساز باشد.

امام جمعه بندرعباس گفت: امروزه در جهان کشور‌هایی که به آمریکا و اسرائیل اتکا کردند ضرر و زیان خود را دیدند، دورهمی کوتوله‌های سیاسی اعراب در سرزمین اشغالی، تلاشی مذبوحانه برای احیای صهیونیست‌ها است، اما صیهونیست‌ها باید بدانند که شما با ملت‌ها طرف هستید و نمی‌توانید در برابر ملت‌های مسلمان ایستادگی کنید.

برچسب ها: نمازجمعه ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.