رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف ۲۱ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار توسط ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های مقابله با محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار مقدار زیادی روغن موتور در یکی از انبار‌های شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی از این انبار  بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۲۱ هزار لیتر روغن موتور ایرانی و خارجی احتکار شده کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، ارزش این روغن‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه مشخصات انبار و موجودی آن در سامانه انبار‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و در چندین ماه اخیر هیچ خروجی نیز به بازار نداشته بنابر این جرم احتکار کالا محرز شد.

سرهنگ ریاحی می گوید: در این رابطه انبار مذکور پلمب و یک نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.