مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت: پس از دوسال وقفه در بخش گردشگری به دلیل شیوع کرونا، با همکاری بخش‌های خصوصی و دولتی حوزه گردشگری استان، خدمت رسانی به مسافران نوروزی کم نظیر بود.

یعقوب گویلیان گفت: حوه خدمات‌رسانی شایسته و همه جانبه بخش خصوصی و فعالان گردشگری به مسافران و گردشگران در ایام نوروز ستودنی است.

او گفت: پس از دو سال رکود صنعت گردشگری به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، خوشبختانه درایام تعطیلات امسال شاهد حجم عظیمی از گردشگرن نوروزی به استان بودیم.

 

به گفته گویلیان از آغاز تعطیلات نوروزی تا ۱۱ فروردین‌ماه، ۵۵ هزار و ۶۰۱ گردشگر داخلی و خارجی از اماکن تاریخی و فرهنگی و همچنین یک میلیون و ۳۰۸ هزار و ۹۳۱ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید داشته‌اند.

او می گوید همراهی قابل قبولی از سوی بخش خصوصی و فعالان گردشگری با دبیرخانه ستاد استان شاهد هستیم و همچنین هماهنگی و هم‌افزایی مطلوب بین فعالان این حوزه در استان رخ داد که منجر به رضایت گردشگران ازحضور و بازدید از رویداد‌های فرهنگی و مفرح در استان شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، گفت: حضور راهنمایان در محل بنا‌های تاریخی و موزه‌ها این امکان را به گردشگران و مسافران نوروزی داد که اطلاعات بیشتری در خصوص آثار تاریخی و دیگر اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری استان کسب کنند.

انتظار می‌رود فعالان گردشگری استان نه تنها در ایام پررونق گردشگری بلکه در تمام ایام سال به دنبال برنامه‌ریزی برای ایام کم رونق گردشگری باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار