با بهره برداری از سه باب جایگاه سوخت با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی، در فارس تعداد جایگاه‌های سوخت به ۳۰۲ باب رسید.

اسداله طاهری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: برای ارائه خدمات وسوخت رسانی مطلوب‌تر به مردم واستفاده از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار در بخش عرضه فرآورده‌های نفتی، منطقه فارس توانسته است با ایجاد راه‌کار‌های لازم میزان ۲۵۰ میلیارد ریال جذب سرمایه درحوزه توسعه مجاری عرضه داشته باشد.

اسداله طاهری گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها تعداد مجاری عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت گاز) در استان به ۳۰۲ باب رسید که از این تعداد ۴۶ باب بصورت مجتمع خدمات رفاهی احداث شده اند.

طاهری، تامین وتوزیع به موقع وایمن سوخت را از وظایف اصلی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برشمرد و گفت: با بهره برداری از این جایگاه‌ها روند سوخت رسانی به مردم در محور‌های جنوبی استان تسریع و زمینه اشتغال مستقیم ۳۰ نفر نیز فراهم شده است.

مدیر منطقه فارس کنترل  وپایش دوره‌ای برفرایند سوخت رسانی بویژه مجاری عرضه سوخت بعنوان بخش مهم این چرخه را همانندگذشته از برنامه‌های این منطقه در امسال بیان و گفت: بیش از ۸۲ میلیون لیتر بنزین در دور اول سفر‌های نوروزی در سطح استان مصرف شده وبا توجه به قرار گرفتن این جایگاه‌ها (مروارید خلیج فارس در محور سروستان به شیراز، جایگاه خورنگان در محور فسا به داراب و سلیمانیان در شهر فسا) سوخت رسانی دردوره دوم سفر‌های نوروزی بصورت مطلوبتر انجام پذیرد.

این مقام مسئول گفت: تامین وذخیره سازی مناسب سوخت در استان صورت پذیرفته و سوخت رسانی بدون مشکل درحال انجام است ومردم میتوانندانتقادات وپیشنهادت خود را از نحوه عملکرد مجاری عرضه سوخت بصورت ۲۴ ساعته به مرکز پاسخگویی وارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ مطرح کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار