استاندار خراسان جنوبی در سفر به شهرستان نهبندان، برای رفع مشکلات و فراهم کردن امکانات برای مسافران قول پیگیری داد.

قناعت امروز راهی شهرستان مرزی نهبندان در جنوب شرق خراسان جنوبی شد و از پایگاه امداد و نجات حضرت ابوالفضل (ع) نهبندان با هدف خداقوت به امدادگران مستقر در محل پایگاه بازدید کرد و برای رفع مشکلات و فراهم کردن امکانات برای مسافران قول پیگیری داد.

او در روز طبیعت از محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در شرق این استان بازدید هوایی انجام داد و با حضور در ایستگاه‌های نوروزی روند خدمات‌دهی به مسافران را بررسی کرد.

بنابر اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نهبندان، از ۲۶ اسفند پارسال تا پایان روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۷۲ هزار و ۴۰۵ مسافر و گردشگر در مراکز اقامتی این شهرستان اقامت کرده اند.

همچنین در این مدت ۳۷ هزار و ۶۱۸ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری نهبندان بازدید کرده‌اند.

بازدید از ستاد هماهنگی خدمات سفر و پایگاه امداد و نجات ورودی شهر نهبندان، بازارچه صنایع دستی و ایستگاه پلیس راه ورودی این شهر از دیگر برنامه‌های سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان بود.

استاندار خراسان جنوبی در دهمین روز فروردین نیز با سفر به شهرستان‌های طبس، فردوس و قاینات، نحوه خدمات‌دهی به گردشگران و مسافران نوروزی را از نزدیک بررسی کرد و در ادامه از محور‌های مواصلاتی و پایگاه‌های امداد جاده‌ای این شهرستان‌ها بازدید هوایی انجام داد.

براساس آخرین آمار، خراسان جنوبی در تعطیلات نوروز امسال به لحاظ تردد بین استانی در بین ۳۱ استان کشور رتبه سوم تا پنجم را داشته است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.