پیام‌های رسیده در تاریخ ۱۳ فروردین در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

 


وضعیت نابسامان برخی از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر کرمان
سلام، از شما تقاضا دارم گزارش تصویری از وضعیت نابسامان آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌های شهر کرمان، تهیه بفرمائید. هیچ ارگانی هم جوابگو نیست.. باتشکر حسین زمانی از کرمان


آسفالت وجدول کشی خیابان‌ها
بنیاد مسکن روستایی در شهر بجنورد استان خراسان شمالی قطعه زمین‌هایی را به جوانان فروختند رو شهرک جوانان گذاشتند، اما متاسفانه این شهرک روکش آسفالت مناسبی ندارد و با هر بار بارندگی وضعیت معابر این شهرک بسیار نامناسب است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


خلف وعده ایران خودرو به تعدادی از خریداران
با سلام با توجه به اینکه شرکت ایران خودرو در روز‌های پایانی سال اقدام به فاکتور ماشین‌های فروخته شده کرده که عملا امکان تحویل تا پایان سال وجود نداشت. متاسفانه بر خلاف اکثر محصولات که با مدل ۱۴۰۱ فاکتور میشن، خودروی رانا پلاس بنده در تاریخ ۲۴ اسفند با مدل ۱۴۰۰ فاکتور شده و عملا بنده قراره در سال ۴۰۱ خودرو با مدل ۱۴۰۰ تحویل بگیرم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


گلایه دانش آموزان از حضوری شدن مدرسه
با توجه به شیوع ویروس کرونا خواهش می‌کنم کلاس مدارس به صورت مجازی باشد، چون دانش آموزان نمی‌توانند ۸ ساعت را با ماسک بگذرانند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


وضعیت سهام‌های سرمایه گذاری استانی
سهام‌های استانی که در بورس اوراق بهادار در قالب سهام عدالت عرضه شده اند به مدت نامعلومی بسته هستند. هیچ نهادی هم پاسخ نمی‌دهد در حالی که میلیون‌ها نفر منتظر بازگشایی و به ویژه گره گشایی از معاملات آن هستند. از شما بزرگواران در باشگاه خبرنگاران جوان تقاضا دارم تا پیگیر مطالبات بسیاری از خانواده‌ها باشید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار