واکنش ها به همگروهی ایران و آمریکا همچنان ادامه دارد و این بار منجر به توییت مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به رسانه انگلیسی شد.

یکی از حریفان ایران در جام جهانی انگلیس است، این همگروهی البته واکنش‌هایی در پی داشت، یکی از این واکنش‌ها از سوی نشریه آاس است، این نشریه نوشته است انگلیس موظف به صعود از این گروه است و هر اتفاقی غیر از این می‌تواند یک فاجعه قلمداد شود. سه شیرها از نگاه این نشریه از چنان سطح بالایی برخوردار هستند که کار دشواری برای رسیدن به یک‌هشتم نهایی نداشته باشند.

آاس ایران را ضعیف‌ترین تیم گروه عنوان کرده و از آمریکا به‌ عنوان تیمی در حال پیشرفت و تکامل یاد کرده است. از نگاه آاس، هر تیمی از پلی‌آف اروپا صعود کند، پس از انگلیس، شانس دوم رسیدن به یک‌هشتم نهایی جام جهانی خواهد بود. 

روزنامه سان نیز در صفحه نخست خود با تیتری درشت به تمسخر تیم ایران پرداخت که با واکنش مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در حساب توئیتری‌اش مواجه شد. 

محمد جماعت مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران در حساب توئیتری خود نوشت: «صبر کنید و یادتان بماند چه گفتید! ما منتظر دیدار شما در قطر هستیم». 

محمد جماعت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
یوسف گل ناری
۱۶:۲۳ ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
ایران با همین مربی میترکونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
مرگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
اروپایی های مغرور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
امیدوارم پوز انگلیس رو به خاک بمالن
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۰۴:۲۷ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
باسلام و ادب؛ ... خواهَند دید که یوزهای قهرمان و شُجاع ایران زمین در مستطیلِ سبز قطر چه طوفانی به پا خواهند کرد و در تاریخ ادوار جامهای جهانی ثبت خواهد گردید. ایشان سِتارگانی همچون مهدی طارمی و سردار آزمون را یا نَدیده اند و یا خودشان را به ندیدن می زنند. آیا اسمِ سنگربان هایی مانند نابغه عابدزاده و بیرانوند عزیز به گوششان نَخورده است که مثل سَدّی بِتُنی جلوی شوتهای آنان خواهند ایستاد. وعدۀ ما، دیدار کلاسیک در میدان سبز دوحۀ قطر با آوازۀ ایران همیشه سَرفَراز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
کاملا مشخصه. ایران شا نس صعود نداره چون. با این مربی کیسه گل خـاهیم بود عیار فوتبال کشورمان مقا بل کره مشخص شد البته خوبی جام چهانی اینه که هر چخار سال یکبتر ۳دیدار تدارکاتی خوب داریمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
اسکوچیچ باید بره ایران قوطی میشه با اسکو
آخرین اخبار