جانشین انتطامی استان ایلام:

رانندگان سرعت را جایگزین زمان از دست رفته نکنند

جانشین انتطامی استان ایلام با بیان اینکه مسافران زمان بازگشت را مدیریت کنند، گفت: رانندگان سرعت را جایگزین زمان از دست رفته نکنند.

به گفته سرهنگ حسین نجفی تعطیلات نوروزهم به پایان رسید و حالا آخرین گروه از مسافران نوروزی باید برای برگشت به شهر‌های خود زمان را مدیریت کنند.

او گفت: امسال روز طبیعت مصادف شده با اولین روز از هفته، لذا با توجه به اینکه از فردا کار رسمی ادارات و صنوف و بازاریان شروع می‌شود و بسیاری از مسافران تلاش می‌کنند که زودتر به مقصد برسند و این موجب حجم ترافیک خواهدشد.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: مسافران زمان بازگشت را به لحظه آخر سیزده بدر موکول نکنند و اگر امکان تاخیر در بازگشت به شهر‌های محل سکونت را دارند به هیچ وجه عجله نکنند و سرعت را جایگزین زمان از دست رفته نکنند تا با ترافیک مواجه نشوند.

او گفت: سرعت زیاد در رانندگی شتاب برای رسیدن به حوادث است، رانندگان باید با تنظیم وقت خود، از عجله و شتاب در طول بازگشت جدا خودداری کنند.

سرهنگ نجفی، گفت: توصیه دیگر ما به رانندگان این است، که با صبرو حوصله بیشتر رانندگی کنند و ضمن رعایت قوانین و مقررات به توصیه‌ها و هشدار‌های همکاران ما توجه کنند و قطعا پلیس بصورت محسوس و نامحسوس و پایش تصویری تمامی محور‌های مواصلاتی را تحت رصد قرار می‌دهد تا مسافران با سلامت به مقصد خود برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.