توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصادی سیستان و بلوچستان نیازمند نگاه حرفه‌ای خبرنگاران است

رییس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: تبیین خدمات نظام اسلامی نیازمند نگاه حرفه‌ای و تلاش بیش از پیش خبرنگاران است.

یاسینی  گفت: تبیین خدمات نظام اسلامی، انعکاس اقدامات دولت در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی، دانش‌بنیان، کسب و کار و اشتغال آفرینی و جذب و توسعه سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها نیازمند نگاه حرفه‌ای و تلاش بیش از پیش خبرنگاران است.

اودر دیدار با مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفتت: بهره گرفتن از ظرفیت خبرنگاران و اصحاب رسانه برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب، شعار سال و جهاد تبیین دارای اهمیت است.

او گفت: : سیستان و بلوچستان به دلیل استقرار در کنار آب‌های آزاد بین المللی خارج از تنگه هرمز، برخورداری از یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر مرز خاکی با کشور‌های پاکستان و افغانستان و ۳۰۰ کیلومتر مرز ساحلی در دریای عمان، نزدیکی با کشور‌های حوزه خلیج فارس و شبه قاره هند، وجود معادن و ... از موقعیت جغرافیای ویژه‌ای در حوزه اقتصادی برخوردار است.

رییس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان بر برگزاری تور‌های رسانه‌ای در مرز به منظور انعکاس هر چه بهتر ظرفیت‌های موجود در توسعه استان تاکید کرد.

مجتبی شجاعی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست باتاکید بر حمایت از خبرنگاران استان گفت: سیستان و بلوچستان با برخورداری از مزیت‌های فراوان مرز، بندر اقیانوسی، معادن و ... سرشار از فرصت‌های ناب و بکر سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که سرمایه گذاری در این استان ضمن سود آوری برای سرمایه گذاران و فعالان این حوزه جهش اقتصادی منطقه را به همراه دارد.

برچسب ها: بسیج رسانه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار