مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در ۱۷ روز گذشته حدود ۷۶۴ هزار دستگاه خودرو با سه میلیون و ۵۵ هزار سرنشین وارد استان شده‌اند.

آقای جیلان گفت: ۱۰۱ هزار و ۷۳۲ مسافر نوروزی در تاسیسات گردشگری چهارمحال و بختیاری اقامت داشته‌اند.

از این تعداد، اقامت بیش از دو هزار و ۷۰۰ مسافر و گردشگر نوروزی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته و در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ستاد‌های اسکان و سایر اقامتگاه‌های چهارمحال و بختیاری شامل اقامتگاه‌های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش، میهمان‌سرا‌های ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی بوده است.


بیشتر بخوانید


براساس آمار ترددشمار‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ۱۷ روز گذشته حدود ۷۶۴ هزار دستگاه خودرو با سه میلیون و ۵۵ هزار سرنشین وارد این استان شده‌اند.

از این تعداد ۴۱ هزار و ۸۸۶ دستگاه خودرو با ۱۶۷ هزار و ۵۴۴ سرنشین وارد چهارمحال و بختیاری و ۵۲ هزار و ۶۸۷ دستگاه خودرو با ۲۱۰ هزار و ۷۴۸ سرنشین از این استان خارج شده‌اند.

چهار هزار و ۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تاسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار