رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

ناوگان اتوبوسرانی اصفهان خدمات خود را به شرایط قبل از کرونا برگرداند

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است که شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان امکانات ،خدمات و ظرفیت ناوگان خود را به شرایط قبل از کرونا برگرداند و افزایش دهد.

محمد نورصالحی امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی باید بخشی از اتوبوس‌های خود را بازسازی کند و به چرخه مدیریت شهری بیاورد، زیرا مردم از خدمات اتوبوسرانی راضی نیستند.

سال ۹۶، اصفهان یک هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس با عمر چهار سال داشت و، اما اکنون حدود ۷۰۰ اتوبوس با میانگین ۱۰ سال به شهروندان خدمت می‌کنند که ناکافی است.

به گفته او با همت شهرداری و شورای شهر حدود ۱۷۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده است که امسال به ناوگان اضافه می‌شودو اکنون برای جبران کمبود حمل و نقل عمومی بازسازی اتوبوس‌ها لازم است.

نور صالحی گفت: با توجه به درادامه به فروکش کردن ویروس کرونا اصفهان میزبان گردشگران زیاد بودکه البته نقاط ضعف، کمبود و نارسایی دیده شد که فراهم کردن زیر ساخت‌ها در سال آینده ضروری است.

افزایش سرویس‌های بهداشتی، توسعه باغ فدک با همکاری اوقاف، نظارت و کنترل پلیس راهور در هسته مرکزی شهر، تشویق و شناسایی سرمایه گذاران و استفاده از خانه‌های قدیمی از جمله پیشنهاد‌های افزایش زیر ساخت شهری است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان می‌گوید باید با اهتمام بیشتری توجه به تولید دانش بنیان در کشور کلید بخورد و طبق اعلام مسئولان حدود هفت هزار شرکت دانش بنیان و نیز ۳۰۰ هزار اشتغال مواجه هستیم که این ظرفیت باید دوبرابر شود.

اصفهان بیش از ۱۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان کشوری را در خود جای داده است و باید بستر سازی بیشتری انجام شود و شورای شهر رایزنی‌هایی را آغاز کرده است تا با بسیج امکانات نقش خود را با دعوت از مسئولان کشوری در حوزه معاونت علمی ایفا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار