رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی از حضور دانشجویان در کلاس‌های حضوری پردیس‌های دانشگاه از ۲۰ فروردین خبر داد.

مهدی زاده رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در خصوص بازگشایی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، کلاس‌های این دانشگاه نیز مانند سایر دانشگاه‌ها حضوری می‌شود.

او گفت: در دانشگاه فرهنگیان دانشجویان در مقطع کارشناسی هستند و از ۲۰ فروردین، دانشجویان رشته آموزش ابتدایی ورودی‌های ۱۳۹۷ و ۱۴۰۰ در کلاس‌های حضوری دانشگاه شرکت می‌کنند.

مهدی زاده گفت: سایر کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شده و مشکلی هم در خصوص ظرفیت خوابگاهی پردیس شهید باهنر بیرجند که پذیرای دانشجویان آقا است وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی به انعقاد قرارداد برای تحویل گرفتن خوابگاه دختران و اجاره آن اشاره کرد و گفت: به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ظرفیت خوابگاه‌ها نصف شده است.

او گفت: آشپزخانه پردیس‌ها نیز با حمایت سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان تماما صنعتی شده است و در حوزه کلاس‌ها نیز مشکلی از لحاظ مسائل بهداشتی وجود ندارد.

طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور از دیروز ۱۴ فروردین، آموزش‌های خود را به صورت حضوری آغاز کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی ارشد
۱۱:۰۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
با سلام بنده دانشجوی مقطع ارشد دانشگاه فرهنگیان هستم و با توجه به اینکه این دانشگاه خاص فرهنگیان می باشد تمامی دانشجویان ارشد از معلمین شاغل در مدارس هستند که در شهر های دور از مرکز دانشگاهی به تدریس می پردازند و برای حضور در کلاس دانشگاه مجبور به غیبت در کلاس های مدرسه و طی مسافت طولانی می باشند لطفا از مسئولین دانشگاه پیگیری کنید حداقل تا پایان اردیبهشت و تعطیلی مدارس کلاس های مقطع ارشد بصورت مجازی ادامه یابد.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۰۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
چرا کلاس های سایر ورودی ها رو حضوری نمی کنن؟