سرپرست گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افزایش ظرفیت پذیرش گردشگران سلامت از مهمترین برنامه‌های امسال به شمار می‌رود.

داوود خوش شکن گفت: در این زمینه برنامه ریزی‌های لازم برای توسعه کمی و کیفی خدمات در حوزه گردشگری سلامت در دستور کار قرار گرفته است.

او گفت: ارتقاء کیفیت خدمات تشخیصی، درمانی و تندرستی، افزایش رضایتمندی گیرندگان خدمت، افزایش کمی زائران خارجی تا سقف ۲۰۰ هزار نفر در ۵ سال با اطلاع رسانی و معرفی ظرفیت‌های پزشکی مشهد از اهدافی است که در این زمینه دنبال می‌شود.

سرپرست گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تدوین برنامه‌های آموزشی برای توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری سلامت و ایجاد ظرفیت‌های قانونی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه گردشگری سلامت از دیگر برنامه‌های مهم این حوزه به شمار می‌رود.

خوش شکن گفت: هم اکنون وضع شهر مشهد از نظر ظرفیت‌ها و مزیت‌های درمانی احصا شده که البته قابل تکمیل است، اما برای رسیدن به اهداف پیش رو انجام دو موضوع شناخت کشور‌های مبدا وبررسی و شناخت نیازمندی‌های درمانی آن‌ها اهمیت دارد

او گفت: فعال سازی سامانه گردشگری سلامت برای کنترل کمی و کیفی و رصد وضع زائران خارجی و بررسی فرآیند‌های جذب تا درمان و پیگیری‌های پس از درمان ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.