ضیافت افطاری کودکان زیرپوشش بهزیستی خوزستان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان از شامگاه یکشنبه آغاز شد.

رضا نجاتی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان گفت: بهزیستی وظیفه خطیری را در راستای نگهداری این کودکان و نوجوانان پاک و بی‌آلایش، که در گوشه وکنار شهر‌ها و استان وجود دارند برعهده دارد و دولت به صورت جدی و با تمام توان ورود پیدا کرده که هم افراد بی سرپرست را ساماندهی و هم فقر مطلق را در جامعه ریشه‌کن کند.

نجاتی می گوید: خیران با کمک بهزیستی در این زمینه فعالیت‌های خوبی داشته‌اند و از همه خیران و مسئولان شرکت‌های مستقر در خوزستان انتظار داریم که در این زمینه همکاری داشته باشند چرا که اگر همکاری همه بخش‌ها نباشد شاید این کار‌های خیر ناقص بماند.

به گفته او با توجه به اعتبارات محدود بهزیستی نیاز است که همه شرکت‌ها و خیران در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و از خیران نوع دوست دعوت می‌کنیم که از مراکز بهزیستی و از محل‌های نگهداری این کودکان که آینده سازان این مملکت هستند و خدماتی که در این مراکز ارایهه می‌شود دیدن کنند. 

این مقام مسئول گفت: توجه دولت در این امر جدی است و تاکید رهبر معظم انقلاب هم در این راستا و مقابله با فقر مطلق است که وظیفه داریم در این مسیر قدم برداریم.

سرپرست بهزیستی خوزستان گفت: ضیافت افطار در راستای اجرای طرح ضیافت مهربانی رمضان و به منظور اشاعه فرهنگ خیرخواهی و نوع دوستی و تکریم ایتام و نیازمندان برگزار و به یاری خدا تا پایان ماه مبارک رمضان به اتفاق مسوولان در همه شهر‌های خوزستان، در کنار جامعه هدف برگزار خواهد شد.

مهران کریمیان می گوید: برنامه توزیع سبد‌های معیشتی و برگزاری جشن گلریزان از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان است که توسط بهزیستی در سراسر خوزستان اجرا خواهد شد.

 ۱۲ مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست غیر دولتی در خوزستان (اهواز ۶ مرکز، آبادان یک مرکز، بهبهان یک مرکز، دزفول ۲ مرکز، شوش یک مرکز، شوشتر یک مرکز) و یک مرکز شیرخوارگاه دولتی در اهواز، زیرنظارت بهزیستی خوزستان از ۲۱۸ کودک مراقبت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.