استکی: در ایران هم با ۲ کشور دیگر اردوی مشترک برگزار خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: بعد از اردوی ازبکستان قصد داریم با ۲ کشور در ایران اردوی مشترک برگزار کنیم که هنوز نام این ۲ کشور قطعی نشده است.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص اردوی مشترک با ازبکستان گفت: ما در این اردو علاوه بر ازبکستان با چند تیم دیگر از این کشور اردو داریم و به صورت مشترک با یکدیگر به تمرین می‌پردازیم. بوکس ازبکستان در دنیا شناخته شده است و بوکسور‌های این کشور چندین مدال طلا، نقره و برنز المپیک را دارند، همچنین در مسابقات قهرمانی جهان هم بار‌ها قهرمان شده اند. بعد از اردوی ازبکستان قصد داریم با ۲ کشور در ایران اردوی مشترک برگزار کنیم که هنوز نام این ۲ کشور قطعی نشده است. به هر حال اگر مسابقات قهرمانی آسیا قبل از بازی‌های هانگژوی چین برگزار شود به احتمال زیاد تیم را با ترکیب کامل عازم آن رقابت‌ها خواهیم کرد.

تیم ملی بوکس کشورمان در راستای آماده سازی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین این روز‌ها اردوی مشترک ۱۰ روزه‌ای را با تیم ملی ازبکستان بر پا کرده است. ملی پوشان کشورمان که ظهر روز جمعه دوازدهم فروردین وارد تاشکند شدند تا ۲۱ فروردین در آنجا حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


تیم ملی بوکس کشورمان در این اردوی مشترک با ۱۳ بوکسور حضور پیدا کرده و با ملی پوشان ازبکستان به تمرین می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار