مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: برای گسترش صنایع کوچک و متوسط، نیاز به جاده دسترسی مناسب است.

یاسر امینی در جلسه‌ای که با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: راه دسترسی مناسب، از عوامل اصلی توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است که همکاری و همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان را می‌طلبد.

او می‌گوید: راه، ارتباط مستقیم با تولید و نقش حیاتی در پیشرفت صنعت دارد و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ایمن سازی مسیر ارتباطات و جاده‌های دسترسی شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، اجتناب ناپذیر است.

به گفته امینی احداث و ترمیم جاده دسترسی، رفاه و آسایش و امنیت خاطر را برای تولیدکنندگان و صنعتگران فراهم می‌کند.

او می‌گوید: با توجه به ایجاد راه مناسب برای تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای انجام وظایف ذاتی در جهت اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها، واحد‌های تولیدی نیز باید در جهت استفاده صحیح از مسیر تردد بمنظور حمل و نقل اصولی کالا‌های خود، پیش بینی‌های لازم را بکار بندند.

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران نیز گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تمام ظرفیت خود بمنظور ایجاد و ترمیم جاده دسترسی شهرک و نواحی صنعتی استان در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین بهره می‌گیرد.

به گفته حسن جهانیانجاده دسترسی بعنوان یکی از اصلی‌ترین عامل در جهت افزایش تولید و کمک به خدمات رسانی بیشتر به بخش صنعت، از دستآورد‌های مهم در جهت رفع موانع تولید بشمار می‌رود و با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری، تمام توان خود را بکار خواهیم بست تا پیشگامان حوزه صنعت و تولید هیچگونه نگرانی درخصوص تردد به شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حمل و نقل کالا‌های تولید شده نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار