اجرای ویژه برنامه‌های متنوع ماه رمضان در مساجد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح "مسجد ما" در ماه مبارک رمضان در مساجد استان اجرا می‌شود.

علیرضا دولت آبادی گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی برای آماده‌ سازی مساجد در دستور کار ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قرار گرفته است.

او می گوید: طرح استانی "مسجد ما" با هدف معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و قرآنی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ماه مبارک رمضان در مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

دولت آبادی گفت: محافل قرآنی خانگی، اجرای کرسی تلاوت، جلسه‌های تفسیر و حفظ، جزء خوانی قرآن در مساجد و منازل، برنامه‌های آموزشی قرآن کریم، برگزاری مسابقه، بازی و قصه‌های قرآنی ویژه نونهالان، تدبر در معانی آیات قرآن، جلسه‌های پرسش و پاسخ قرآنی، تلاوت نور شامل تلاوت روزانه یک صفحه از قرآن کریم در بین نماز از مهمترین برنامه‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در ماه مبارک رمضان است.

به گفته مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند نیز از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان است که با مشارکت خیران انجام می شود.

او می گوید: اعضا و مدیران کانون‌های مساجد می‌توانند تصاویر و گزارش‌های برنامه‌های خود در ماه مبارک رمضان را به شماره واتساب ۰۹۳۷۳۲۸۷۹۸۵ ارسال کنند که در پایان ماه مبارک رمضان به قید قرعه به برگزیدگان، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

اعضای کانون مساجد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۷۸۴۳۱۷۹۶ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.