معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به تخصیص اعتبارات ۸۸۰ میلیارد تومانی به حوزه آب و فاضلاب استان در پارسال، گفت : از محل این اعتبارات قرار شد ۴۶۰ پروژه آبرسانی در استان اجرا شود که تاکنون ۱۸۰ پروژه اجرا شده و مابقی هم باید تا تابستان اجرایی شود.

منوچهر فخری گفت : در هر منطقه محرومی که بخواهیم یک کار عمرانی را اجرایی کنیم، علاوه بر تامین اعتبار نیاز به ابزاری است که بتواند آن را به خوبی اجرا کند که یکی از این ابزار‌ها در کشورمان وجود پربرکت سپاه و بسیج است.

به گفته معاون عمرانی استانداری کرمانشاه هرجایی که سپاه و بسیج برای اجرای پروژه‌های عمرانی ورود کرده اند، موفق بوده‌ایم که از نمونه‌های آن می‌توان در ابتدای مقابله با شیوع بیماری کرونا و واکسیناسیون گسترده نام برد.

با ورود بسیج سازندگی سپاه به حوزه محرومیت زدایی در روستاها، شاهد مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها هستیم که این جای خوشحالی دارد.

اگر قرار است شهرهایمان آباد و پرنشاط باشد، باید توجه خاصی به روستا‌ها شود و عمران و آبادانی را به روستاهایمان ببریم که خوشبختانه در این رابطه سپاه و بسیج پیش قدم بوده اند، بدون اینکه انتفاع مالی از این تلاش‌ها ببرند.

بسیج سازندگی یک ظرفیت خوب برای عمران و آبادانی در دورترین نقاط و روستا‌های استان است که باید از این ظرفیت استفاده کنیم، همانطور که اکنون در بحث پروژه‌های آبرسانی روستایی فعال است.

تاکنون تعداد قابل توجهی از روستا‌های استان آبرسانی شده اند و تعداد دیگری هم باقی مانده اند که امیدواریم از محل اعتبارات استانی که به حوزه آب و فاصلاب اختصاص داده شده، این کار در زمان کمی انجام گیرد.

 ۸۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات حوزه آب و فاضلاب استان در پارسال اختصاص یافته از محل این اعتبارات قرار شد ۴۶۰ پروژه آبرسانی در استان انجام گیرد که تاپایان پارسال ۱۸۰ مورد آن انجام شد و باید تا فصل تابستان مابقی آن‌ها هم اجرا شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.