عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در آستانه انتخابات مجلس این کشور گفت حزب الله، محبوب‌ترین حزب در لبنان بوده و هست و خواهد بود.

شیخ نبیل قاووق تأکید کرد حزب الله با وجود شدیدترین حملات رسانه‌ای و سیاسی علیه مقاومت، همچنان محبوب‌ترین حزب در لبنان بوده، هست و خواهد ماند و طرح آمریکا در هدف قرار دادن مقاومت عقیم است.

وبسایت خبری العهد لبنان گزارش داد شیخ نبیل قاووق که در مراسم یادبود اولین سالگرد شهادت علی یونس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، در حسینیه شهرک جبشیت، سخنرانی می‌کرد گفت مداخلات آمریکا و عربستان رسوا شده است. این دخالت‌ها علیرغم همکاری‌های مزدوران داخلی نمی‌تواند از این واقعیت عبور کند که اکثریت مردم در لبنان حامی حزب الله هستند.

وی حمایت اکثریت مردم لبنان از حزب الله را خاری در چشم دشمنان و حسودان دانست و اعلام کرد پانزدهم ماه مه حامیان مقاومت یک بار دیگر ثابت خواهند کرد که همچنان وفادارند و همچنان به مسئولیت پاسداری از عزت و مقاومت ادامه می‌دهند و ضربه بزرگ سیاسی به پروژه‌های خارجی علیه مقاومت وارد خواهند کرد.

شیخ قاووق گفت: «ایادی سفارتخانه‌ها به آمریکا و پول عربستان و امارات متکی هستند. این قلدری نشانه قدرت نیست بلکه نشانه ضعف است. اتکا به آمریکا و عربستان ذرّه‌ای معادلات و دستاورد‌های مقاومت را تغییر نمی‌دهد. این پول‌ها و دخالت‌ها فقط می‌تواند بر افراد ضعیف تأثیر بگذارد و بر حامیان مقاومت تأثیری ندارد. حامیان مقاومت شرافتمندتر از آن هستند که مقاومت را ناامید کنند یا بر سر آن چانه زنی کنند.»

وی با اشاره به انتخابات لبنان اعلام کرد «آمریکا منتظر نتیجه است. به آمریکایی‌ها و ایادی آن‌ها در منطقه می‌گوییم که لبنان قبل و بعد از انتخابات جایی برای آمریکا و تأمین اهداف اسرائیل نخواهد بود. آن‌ها می‌خواهند لبنان نقطه شروعی برای خاورمیانه جدید و متحد نزدیک اسرائیل و کشور‌های عربی حاشیه خلیج [فارس]باشد تا چهره منطقه را تغییر دهند.»

شیخ نبیل قاووق تاکید کرد تا زمانی که حزب الله سلاحش را در اختیار دارد و افکار عمومی به مقاومت وفادارند، روزی نخواهد رسید که آمریکا حرف اول را بزند.

وی در پایان اعلام کرد پانزدهم ماه مه ثابت می‌کند که طرح آمریکا در هدف قرار دادن مقاومت عقیم است و آن‌ها چیزی جز ناامیدی درو نمی‌کنند.

انتخابات پارلمانی لبنان قرار است در پانزدهم ماه مه برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
اين فقط نظر شخصي خودش رو گفته ، درستش اينه كه از مردم لبنان نظر سنجي كنند.
آخرین اخبار