همزمان با آغاز ماه میهمانی خداوند جشنواره دل روشنی فرهنگسرا‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با دعوت از شهروندان به بهره‌مندی بیشتر از روح معنوی ماه ضیافت الهی آغاز شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، گفت: جشنواره دل روشنی با هدف القای بیشتر روح معنوی ماه مبارک رمضان به سیمای شهر و وجود شهروندان به همت فرهنگسرای علامه فیض کاشانی سازمان در قالب ویژه برنامه زنده «دعوت» در سطح شهر آغاز شد.

محمد حسین واحدیان، گفت: اجرای تواشیح، ابتهال‌خوانی و قرائت قرآن توسط فعالان فرهنگی و قرآنی از جمله برنامه‌های جشنواره دل روشنی به همت فرهنگسرای فیض در میدان کمال الملک، فرهنگ‌سرای مهر در چهارراه آیت اله کاشانی و با تلاش فرهنگ‌سرای المهدی در میدان راوند با حضور فعالان قرآنی بود.

او می‌گوید: زمینه‌سازی برای تدبر و انس بیشتر مردم و آشنایی با قرآن و معارف اهل بیت (ع) از مهم‌ترین اهداف تدارک برنامه مناسبتی جشنواره دل روشنی در ماه مهمانی خدا برای استفاده مضاعف شعرپندان از فرصت انس و الفت با قرآن کریم بیش از گذشته است.

به گفته او، همزمان با ماه مبارک رمضان، برنامه‌های متنوعی در قالب «جشنواره دل روشنی» در پارک‌ها، مساجد، فرهنگ‌سرا‌ها و خانه‌های فرهنگ تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.