رئیس دانشگاه کردستان گفت:بودجه عمومی این دانشگاه امسال ۴۰ درصد افزایش داشته و به ۳۰۵ میلیارد تومان رسیده است.

دکتر رحمت صادقی گفت: امسال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامگذاری شده است و کمک به تحقق این شعار جزء وظایف دانشگاه نیز هست و تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم در این زمینه قدمی برداریم.

رئیس دانشگاه کردستان گفت: سال گذشته زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری آموزش مجازی را فراهم کردیم و در ارزیابی وزارتخانه دانشگاه کردستان جزء دانشگاه‌های خوب کشور در این زمینه بوده است.

او می گوید: سال گذشته همچنین توانستیم ۵۰ نفر هیات علمی جذب کرده، ۶ رشته در دوره کارشناسی و ۱۲ رشته کارشناسی ارشد نیز به سایر رشته‌های موجود دانشگاه اضافه کنیم.

به گفته صادقی در حوزه پژوهش از جمله تعداد مقالات، کتب چاپ شده، برگزاری کنفرانس‌ها و مقالات پر استناد و ... نیز دانشگاه شاهد موفقیت‌های چشمگیری بوده است.

رئیس دانشگاه کردستان می گوید: دیپلماسی علمی و بین المللی بودن از جمله ظرفیت‌های دانشگاه کردستان است که در ارزیابی دانشگاه‌های کشور، موفق به کسب رتبه اول در دیپلماسی علمی شد.

او گفت: ۷۰۰ دانشجوی خارجی از ۹ ملیت مختلف در دانشگاه کردستان حضور دارند .

صادقی گفت: یک مدیریت برای برنامه‌ریزی راهبردی در دانشگاه فعال کردیم که برنامه راهبردی را ترسیم خواهد کرد.

رییس دانشگاه کردستان گفت: بودجه عمومی دانشگاه امسال ۴۰ درصد افزایش داشته و به ۳۰۵ میلیارد تومان رسیده است.

او در ادامه  گفت: ما همیشه علاوه بر اینکه تلاش کرده‌ایم نگاه جهانی داشته باشیم و در سطح بین المللی فعالیت کنیم، نگاهی هم به مسائل منطقه‌ای و استانی داشته‌ایم و سعی کرده‌ایم مسئولیت اجتماعی خود را در این زمینه نیز انجام دهیم.

صادقی در ادامه به بازگشایی دانشگاه و آموزش حضوری اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم برای استقبال از دانشجویان در همه بخش‌ها انجام شده و دانشگاه آمادگی حضور دانشجویان را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.