مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: در تعطیلات نوروز بیش از ۴۳ هزار تماس با سامانه ۱۲۱ این شرکت ثبت شد که در کمترین زمان ممکن بررسی و مشکلات مربوطه مرتفع شد.

هیوا لهونیان گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۴۸ اکیپ عملیاتی و مراکز فوریت‌های برق در سطح شهرستان‌های تابعه و ۳۵ مرکز خدمات برق روستایی به صورت ۲۴ ساعته به همشهریان کردستانی خدمات ارائه کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق  کردستان گفت:با فعالیت ۹۰ نفر به صورت روزانه در قالب ۴۸ اکیپ عملیاتی، تلاش شد با تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین، از بروز هرگونه اختلال در تامین برق مشترکان در ایام تعطیلات جلوگیری به عمل آید.

او می گوید: سامانه ۱۲۱ یکی از مهمترین پل‌های ارتباطی بین مشترکین و شرکت توزیع نیروی برق استان جهت رفع مشکلات مربوط به حوزه برق است و مشترکین برق می‌توانند در صورت بروز خاموشی برق منزل یا محل کار، روشنایی معابر و یا مشاهده حوادث از جمله برخورد خودرو با تیر برق، افتادن درخت بر روی شبکه برق و پارگی سیم، نوسان در ولتاژ تحویلی، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ ثبت و پیگیری کنند.

به گفته لهونیان در ایام تعطیلات عید نوروز امسال بیش از ۴۳ هزار تماس در سامانه ۱۲۱ واحد عملیات و اتفاقات برق شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به ثبت رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: دراین ایام مجموع خاموشی‌های بی برنامه و با برنامه ثبت شده در سراسر استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به طور متوسط در کمتر از ۵۴ دقیقه مرتفع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.