مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تیم بازرسی ویژه رئیس دانشگاه در طول ایام تعطیلات نوروز به طور روزانه از واحد‌های زیرمجموعه ارائه دهنده خدمت به مراجعین بازدید کرده است.

بیگلری گفت : در ایام نوروز ۳۲ تیم متشکل از هیات رئیسه دانشگاه، نمایندگان معاونت‌ها، بازرسی، اورژانس و... ضمن پایش واحد‌های زیرمجموعه نحوه‌ی ارائه خدمت به مراجعین و رضایتمندی همکاران را طی این مدت مورد بررسی قرار دادند.

به گفته مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آغاز فعالیت این تیم از بیست و هفتم اسفند ماه ۱۴۰۰ لغایت سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ بوده است و در این مدت ۴۷ مورد بازدید از بیمارستان‌های استان انجام شده است.

در این مدت تعداد ۵۴ بازدید در شهرستان‌ها صورت گرفت که مراکز ۱۶ ساعته، مراکز تجمیعی واکسیناسیون، مراکز بهداشتی و پایگاه‌های اورژانس و ستاد شبکه و مراکز بهداشت شهرستان از جمله واحد‌هایی هستند که توسط این تیم‌ها در شهرستان‌ها مورد بازدید قرار گرفته است.

از دیروز تجزیه و تحلیل گزارش‌های سفر به منظور حل مشکلات و ارائه راهکار‌هایی در جهت خدمت بهتر توسط یک گروه در دفتر ریاست آغاز گردیده است.

در بررسی‌های این گروه، نیاز‌ها و اقدامات لازم دسته بندی شده و راه حل‌های اجرایی در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به حوزه‌های مرتبط ابلاغ می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.