مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر گفت: به منظور تحقق ظرفیت اسمی این واحد صنعتی و تداوم تولید محصول، خوراک مورد نیاز پتروشیمی غدیر برای استفاده در ۶ ماهه نخست امسال، تامین شد.

حسین صفاری گفت: شرکت پتروشیمی غدیر در سه ماه پایانی سال ۱۴٠٠ به رشد ۳۳ درصدی تولید دست یافت و خوراک ۶ ماه نخست شرکت نیز به صورت تضمین شده، از پیش تامین شده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر می گوید: میانگین تولید روزانه این واحد پتروشیمی در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ به ۳۲۴ تن در روز رسید و این درحالی است که میانگین تولید محصولات این شرکت در سه ماهه ابتدایی همان سال روزانه ۲۴۳ تن بوده است.

به گفته او میزان تولید محصول در این پتروشیمی در سه ماه پایانی سال گذشته نسبت به سه ماه ابتدایی آن، حدود ۳۳ درصد و میزان فروش نیز به طور تقریبی ۴۵ درصد افزایش داشته است.

صفاری گفت: بخشی از چالش‌های پیش آمده در هشت ماه سال گذشته منجر به مشکلاتی برای تولید در پتروشیمی غدیر شد و تامین نشدن خوراک تضمینی و کاهش محصول در این واحدصنعتی از مشکلات پیش آمده برای تولید محصول در سال گذشته محسوب می‌شوند.

 کاهش میزان تولید و نبود خوراک به فرصتی برای انجام برخی اقدامات فنی و مهندسی در این واحد پتروشیمی منجر شد و بخش زیادی از تعمیر ضروری تاسیسات را دربر گرفت که این تعمیرات باعث بهره‌وری و زمینه ساز افزایش تولید محصول در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۰ شد و در نهایت منجر به سوددهی رضایت بخشی در این واحد پتروشیمی گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.