مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود.

در چارچوب دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب ۲ دیدار برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های امشب تیم‌های فوتبال چلسی و رئال مادرید به مصاف یکدیگر می‌روند.

چلسی - رئال مادرید

تیم‌های فوتبال چلسی و رئال مادرید امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه و در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف یکدیگر می‌روند.

در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال رئال مادرید، در گروه D قرار داشت و با تیم‌های اینتر، شریف مولداوی و شاختار دونتسک همگروه بود. رئالی‌ها با کسب ۱۵ امتیاز از ۶ بازی در رده نخست گروه D قرار گرفتند و به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کردند.

 رئال مادرید و پاری سن ژرمن

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مصاف یکدیگر رفتند که در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت مادریدی‌ها موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ کشتی میلیاری پاریسی‌ها را در برنابئو غرق کنند.

تیم فوتبال چلسی هم در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در گروه H قرار داشت و با کسب ۱۳ امتیاز از ۶ بازی به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

چلسی - لیل

شاگردان توماس توخل در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم لیل رفتند و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت موفق شدند با نتیجه ۴ بر ییک این تیم فرانسوی را شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند و حریف رئال مادرید شوند.

چلسی و لیل ۲ بار در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفته بودند که این موضوع به سال گذشته و مرحله نیمه نهایی بر می‌گردد .

رئال مادرید - چلسی

دیدار رفت این ۲ تیم در سال گذشته با نتیجه یک بر یک مساوی شد، اما در دیدار برگشت آبی‌های لندنی موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر رئال مادرید را شکست دهند و به فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند و برای دومین بار قهرمانان این مسابقات شوند.

تیم فوتبال چلسی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق به کسب ۲ عنوان قهرمانی شده است، اما رئالی‌ها با ۱۳ عنوان قهرمانی پرافتخار‌ترین تیم در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

رئال مادرید - بارسلونا

شاگردان آنچلوتی از ۵ بازی آخر خود ۴ برد و یک باخت کسب کرده اند و آن یک شکست هم مقابل تیم بارسلونا بود که آن دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به نفع شاگردان ژاوی به اتمام رسید. شاگردان توخل هم آماری مشابه به رئال دارند و در ۵ بازی آخر خود ۴ برد و یک شکست را کسب کرده اند.

تیم فوتبال رئال مادرید هم اکنون با کسب ۶۹ امتیاز از ۳۰ مسابقه در رده نخست جدول لالیگای اسپانیا قرار دارند، اما آبی‌های لندنی با کسب ۵۹ امتیاز از ۲۹ بازی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در رده سوم جدول قرار دارند.


بیشتر بخوانید


ویارئال - بایرن مونیخ

تیم‌های فوتبال ویارئال و بایرن مونیخ امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه و در ورزشگاه (Estadio de la Ceramica) به مصاف یکدیگر می‌روند.

در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال بایرن مونیخ، در گروه E قرار داشت و با تیم‌های دیناموکیف، بنفیکا و بارسلونا همگروه بود. بایرنی‌ها با کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی در رده نخست گروه E قرار گرفتند و به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کردند.

بایرن مونیخ و سالزبورگ

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و سالزبورگ به مصاف یکدیگر رفتند که در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت بایرنی‌ها موفق شدند با نتیجه ۸ بر ۲ سالزبورگ را شکست دهند.

تیم فوتبال ویارئال هم در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در گروه F قرار داشت و با کسب ۱۰ امتیاز از ۶ بازی به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

ویارئال - یوونتوس

ویارئال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس رفت و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت موفق شد با نتیجه ۴ بر یک این تیم ایتالیایی را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند و حریف بایرن مونیخ شود.

این ۲ تیم در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تاکنون ۲ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم بایرنی‌ها کسب ۲ برد بوده است.

ویارئال - بایرن مونیخ

بایرن مونیخ در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۶ عنوان قهرمانی کسب کرده است، اما ویارئال هیچ عنوانی در لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

بایرن مونیخ از ۵ بازی آخر خود موفق به کسب ۳ پیروزی و ۲ تساوی شده است، اما در آنسوی میدان ویارئال از ۵ بازی آخر خود موفق به کسب ۳ شکست و ۲ پیروزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار