تنها راه پیشرفت سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری روی تولید است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هیچ کشوری به قدرت، ثروت و قدرت ملی دست نیافت مگر اینکه روی تولید خودش سرمایه گذاری کرده باشد.

 حسین مدرس خیابانی در شورای اداری سیستان و بلوچستان گفت :اشتغال؛ کلید حل تمام مشکلات اجتماعی، اقتصادی، امنیتی، قاچاق و بزهکاری در این استان است و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام ظرفیت خودشان را در این جهت بکار گیرند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اشتغال یکی از مهمترین اولویت‌های استان است.

او گفت:   اکثر کسانی که به شغل‌های کاذب روی آورده‌اند به دلیل نداشتن شغل بوده است بنابراین ایجاد اشتغال می‌تواند بسیاری از بزهکار‌ها و شغل‌های کاذب در این منطقه را از بین ببرد.

مدرس خیابانی گفت: استان در تمام زمینه‌ها ظرفیت‌های بسیار زیادی برای اشتغالزایی دارد که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از این ظرفیت‌ها در جهت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی این نقطه از ایران اسلامی استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین مهرپویان
۱۳:۵۷ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
باسلام وارزوی توفیق روز افزون برای ایشان وهمه همکاران دلسوز وخادم استان بعرض میرساند لازمه سرمایه گذاری وتولید حصول اطمینان از عملکرد دستگاههای اجرایی به تعهداتشان درقبال سرمایه گذار می باشد نه اینکه پس از سرمایه گذاری به دستگاه مربوطه مراجعه شود وبگوید این تعهد را مدیر قبلی داده وبرو از خودش بگیر کاری که درسال 79 بااینجانب شد وهنوز دارم تبعات انرا بدوش می کشم
آخرین اخبار