معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هلدینگ «ماهان» برای نخستین بار در حوزه کشت خرما در شهرستان میرجاوه در حال سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی است.

داود شهرکی گفت: ورود شرکت‌های بزرگ اقتصادی برای سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان با توجه ظرفیت‌های این استان نوید توسعه و پیشرفت این نقطه از ایران اسلامی را می‌دهد.

او گفت: برای نخستین بار مرکز هدایت و پشتیبانی از سرمایه گذاری در استانداری سیستان و بلوچستان راه اندازی شده که این مرکز نقش بسیار مهمی در حذف بروکراسی اداری دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بزودی سیستم یکپارچه صدور مجوز‌های سرمایه گذاری در این مرکز برای تسریع در روند صدور مجوز سرمایه گذاری استقرار می‌یاید.

او گفت: سیستان و بلوچستان دارای ۱۵ بازارچه مرزی با کشور‌های افغانستان و پاکستان است که البته اکثر این بازارچه‌ها یک طرفه بوده و برای نخستین بار با کشور پاکستان در حال راه‌اندازی سه بازارچه مرزی مشترک هستیم.

شهرکی گفت: صادرات خرد به منظور بهبود وضعیت معیشتی مرزنشینان در پایانه‌های میلک و میرجاوه فعال شده که این امر نقش مهمی در ایجاد اشتغال برای مرزنشینان این مناطق داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار