واگذاری اراضی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون به صورت اقساط

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از فراهم شدن شرایط واگذاری اراضی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون به صورت اقساط خبر داد.

هاشمی در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کازرون و ناحیه صنعتی شهید مصلحیان، از برنامه ریزی برای طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان خبر داد و گفت: زیرساخت‌های اولیه نظیر آب و برق، شبکه گاز و فاضلاب در این منطقه آماده است و بستر‌های لازم برای استقرار واحد‌های تولیدی، صنعتی فراهم و تاکنون ۵ قرارداد نیز منعقد شده است.

هاشمی گفت: سایر زیرساخت‌ها نیز همزمان با استقرار واحد‌های صنعتی ایجاد می‌شود و از رایگان بودن امور صدور جواز تاسیس، جواز ساخت، پایان کار و پروانه بهره برداری، خبر داد.

او گفت: شرایط واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی کازرون نیز به صورت نقد و اقساط است.

هاشمی می‌گوید: در منطقه ویژه کازرون متقاضیان می‌توانند در بخش‌های ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی، تجاری و خدماتی به فعالیت بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: منطقه ویژه اقتصادی کازرون در زمینی به مساحت ۷۳هکتار راه‌اندازی شده است و باتوجه به افق توسعه آینده این منطقه ویژه اقتصادی، پیگیری طرح توسعه آن نیز در حال انجام است.

به گفته او، تاکنون بیش از ۴۰۰میلیارد ریال برای انجام زیرساخت‌ها هزینه شده است و هم اکنون نیز دو طرح با مبلغ بیش از ۳۰میلیارد ریال در حال انجام است و به زودی آسفالت خیابان‌های اصلی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: امیدواریم با توجه به قابلیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی کازرون، این منطقه بتوانند زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار و صادرات فراهم کند.

فرماندار ویژه کازرون نیز بر همکاری به منظور اجرای طرح توسعه این منطقه ویژه اقتصادی تاکید و گفت: با توجه به اجرای طرح‌های توسعه محور کمربندی شمال کازرون از جوار منطقه ویژه اقتصادی، این منطقه اقتصادی در آینده به کمربندی کازرون وصل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار