اعزام ۲ هزار و ۴۵۰ نفر از اقشار مردم چهارمحال و بختیاری به سرزمین نور

۲ هزار و ۴۵۰ نفر از اقشار مختلف چهارمحال و بختیاری در قالب کاروان‌های راهیان نور عازم سرزمین نور شدند.

سرهنگ حیدری مدیر مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: اردو‌های راهیان نور پس از دوسال وقفه به خاطر شرایط شیوع ویروس کرونا، از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰ با اعزام کاروان‌های دانشجویی از استان چهارمحال و بختیاری شروع شد.

در نیمه دوم اسفند و ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ کاروان‌های راهیان نور از شهرستان‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری عازم اردوگاه‌های شهید باکری خرمشهر و شهید مسعودیان اهواز شدند و با برنامه ریزی‌های انجام شده از مناطق عملیاتی جنوب غرب بازدید کردند.


بیشتر بخوانید


در این مقطع زمانی ۲ هزار و ۴۵۰ نفر از اقشار مختلف چهارمحال و بختیاری در قالب کاروان‌های راهیان نور دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و روحانیون، نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌ها و اردوی خانوادگی با خودرو‌های شخصی عازم سرزمین نور شدند.

خانواده‌های استان چهارمحال و بختیاری نیز با ۱۵۶ دستگاه خودرو شخصی به تعداد ۶۱۷ نفر زائر وارد اردوگاه شهید باکری خرمشهر شدند و افتخار میزبانی آن‌ها را در طول مدت بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس داشتیم.

در این مدت، اردوگاه راهیان نور شهید باکری استان چهارمحال و بختیاری در خرمشهر نیز میزبان ۵ هزار و ۸۳۶ زائر سرزمین نور از دیگر استان‌های کشور نیز بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار