رئیس اداره صمت بناب گفت: مردم، کالا‌های شناسه دار خریداری نمایند به غیر این صورت لوازم بدون شناسه قاچاق و یا تقلبی محسوب میشود که این مورد لوازم خانگی و لوازم خودرویی را شامل میشود و اگر در فروشگاهی لوازم بدون شناسه مشاهده شود ضبط و برخورد خواهد گردید.

حبیب خانبابایی واحد‌هایی را که با مواد غذایی سر و کار دارند را مهم عنوان کرد و گفت: قنادی هاو رستوران‌ها اهتمام جدی به این موضوع داشته باشند و با متخلفین برخود جدی خواهیم داشت به صورتی که در مرحله اول هشدار، مرحله دوم ممنوعیت استفاده از کارت خوان از طریق اداره امور مالیاتی و در مرحله سوم پلمپ محل مذکور خواهد بود.

این موضوع از طریق اتاق اصناف و اتحادیه‌ها به تمامی واحد‌های صنفی تحت پوشش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع رسانی شده و اصناف باید تا ۴۸ ساعت آینده مشخصات خود را در سامانه ایران من ثبت و کد QR دریافت شده را در معرض دید مردم قرار دهند. 

در شهرستان بناب ۲۴۸ بنگاه معاملاتی املاک وجود دارد که ۲۰۰ مورد از آن‌ها دارای پروانه کسب و کار هستند، ۳۰ مورد در دست اقدام جهت صدور پروانه و ۱۸ مورد هم به بازرسان معرفی شده است که در روز‌های آینده اقدام به پلمپ خواهند گردید.

قیمت زولبیا و بامیه ممتاز ۶۰۰ هزار ریال و زولبیا و بامیه درجه ۱ هم ۵۵۰ هزار ریال خواهد بود و وزن قوطی بر روی وزن زولبیا و بامیه محاسبه نخواهد شد و به غیر از این تخلف محسوب میشود و برخورد‌های لازم انجام خواهد شد.

در سال ۱۴۰۱ که به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نام گذاری شده است، از تولید حمایت و از ظرفیت‌های دانش بنیان در صنعت استفاده خواهیم کرد و سعی داریم در سال ۱۴۰۱ واحد‌های تولیدی راکد در بناب که انگشت شمار هستند را راه اندازی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.