راه‌اندازی مرکز جامع سرطان قم نیازمند کمک‌های خیرین و دولت است

استاندار قم، با تاکید بر پیگیری جدی و جهادی برای راه‌اندازی مرکز جامع سرطان استان گفت: تکمیل و راه‌اندازی این مرکز نیازمند کمک‌های ویژه خیرین و دولت است.

 سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه بررسی روند ساخت و راه‌اندازی مرکز جامع سرطان استان در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری، با اشاره به سابقه این طرح و پیگیری‌های صورت گرفته برای آماده‌سازی آن گفت: در سفر رئیس‌جمهوری به قم، اعتبار خوبی برای این مرکز مصوب شد.

استاندار قم با تاکید بر لزوم پیگیری برای تخصیص به موقع منابع و اعتبارات مالی مورد نیاز طرح گفت: دستگاه‌های متولی باید با پیگیری‌های جدی و جهادی خود، موانع و مشکلات پیش روی این طرح را مرتفع کنند.

شاهچراغی با تقدیر از نقش افراد نیکوکار در توسعه زیرساخت‌های درمانی استان گفت: بخش دولتی نیز باید با تمام توان سهم خود را برای اجرایی شدن این طرح به کار بگیرد تا ان‌شاءالله با کمک و همیاری خیرین، شاهد تکمیل و بهره برداری از این مرکز مهم و حیاتی برای بیماران سرطانی باشیم.

«مرکز جامع سرطان قم» که در قالب طرح ملی آمایش سرزمینی مراقبت از سرطان در ایران اجرا می‌شود از جمله طرح‌های مهم قم است که در محل بیمارستان شهید بهشتی شهر قم و با سرمایه‌گذاری و مشارکت خیرین و منابع دولتی ساخته خواهد شد و به طور کامل به ارائه خدمات تشخیصی و درمانی سرپایی و بستری در حوزه مراقبتی سرطان خواهد پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار