شهردار زنجان بااشاره به اینکه با اجرای پروژه‌های مختلف در زنجان، این شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل خواهد شد، گفت:دوربرگردان پل امام حسن (ع) سوم خردادماه امسال افتتاح می‌شود.

فیروزفر بابیان اینکه ریل گذاری مناسب و برنامه ریزی‌های به موقع و دقیقی برای پیگیری و اجرای طرح‌ها در مجموعه شوراء و شهرداری زنجان انجام شده است، گفت: برای اولین بار در تاریخ شهر زنجان، در فروردین ماه عملیات روکش آسفالت معابر را شروع کردیم و پیش از این نیز عملیات ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر نیز از ۱۰ اسفندماه پارسال آغاز شده است.

او می گوید: در مجموع امسال  برنامه‌های خوبی را در آسفالت ریزی معابر زنجان خواهیم داشت.

شهردار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه پارسال اعتباری از محل بازآفرینی شهری توسط شهرداری جذب نشده بود، گفت: اواخر سال گذشته با مساعدت استاندار زنجان ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات بازآفرینی شهری برای شهرداری زنجان اختصاص یافت که البته تاکنون به طور کامل تخصیص پیدا نکرده است.

فیروزفر می گوید: امسال برای اعتبارات بازآفرینی شهری و اجرای طرح‌های مختلف با بهره گیری از آن، برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به طرح تفصیلی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح از زمان ابلاغ تا کنون، به صورت محوری گشایشی ایجاد نکرده و معابر پیش بینی شده در برخی مناطق شهر قابل اجرا برای شهرداری نیست.

شهردار زنجان گفت: امسال تلاش خواهیم کرد تا با کارشناسی دقیق این معابر پیش بینی شده در طرح تفصیلی را به حالت قابل اجرا در بیاوریم.

فیروزفر در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه سبزه میدان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قرارداد‌های قبلی این پروژه رو به اتمام است، در حال تدارک مناقصه برای اجرای مراحل بعدی این پروژه هستیم.

او با بیان اینکه دوربرگردان پل امام حسن (ع) گلشهر سوم خردادماه امسال افتتاح می‌شود، گفت: پروژه بازگشایی و آماده سازی محور پادگان ارتش نیز به صورت مطلوبی جلو می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.