در ساعت ۹:۴۰ شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۸۰۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۴۶ واحدی قرار گرفت.

امروز چهارشنبه (۱۷ فروردین) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۴۰۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۲ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۰ شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۸۰۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۴۶ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۱۳۲ واحدی در ارتفاع ۳۷۷ هزار و ۹۶۱ واحدی ایستاد.

سه نماد شتران، وبصادر و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. خساپا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار بورس است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۵ واحدی در ارتفاع ۱۹ هزار و ۸۴۶ واحدی قرار گرفت.

ومهان، فرابورس و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. بالاس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق بازار ۹۵ نماد در صف خرید و ۱۲ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۰۵ شاخص کل بورس با افت یک هزار و ۲۸۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۱۵۳ واحدی قرارگرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۸۵۱ واحد در ارتفاع ۳۷۸ هزار و ۶۸۰ واحدی قرار گرفت.

شه نماد فولاد، فملی و شتران بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق گذاشته اند. خساپا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۰۱ واحدی در ارتفاع ۱۹ هزار و ۸۸۲ واحدی ایستاد. ومهان، غصینو و تجلی بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته اند.

در ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل بورس با افت ۷ هزار و ۶۷۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۷۵۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد هزار و ۵۴۲ واحدی در ارتفاع ۳۷۷ هزار و ۳۷۰ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، فملی و شتران بیشترین تاثیر بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. خساپا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۹ واحد در ارتفاع ۱۹ هزار و ۸۵۰ واحدی ایستاد.

سه نماد ومهان، غصینو و سمگا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. نماد فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

همچنین از میان ۷۱۲ نماد، ۱۰۵ نماد در صف خرید و ۴۹ نماد در صف فروش قرار دارند. همچنین بیشترین حجم معاملات خساپا، خگستر و خاورح وجود دارد. شاهد حجم مشکوک در نماد‌های کابگن، فسدید و قنقش متعلق است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار