سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج، از شناسایی و جمع‌آوری ۳ واحد اقامتی غیرمجاز در سنندج خبر داد.

پیام مجیدی گفت:۳ واحد اقامتی شامل یک واحد مهمانپذیر و دو واحد خانه مسافر غیرمجاز که بدون داشتن مجوز‌های قانونی در ایام تعطیلات نوروز اقدام به پذیرش و اسکان مسافر می‌کردند، با همکاری و تلاش‌های خستگی‌‎ناپذیر اداره نظارت بر اماکن‌عمومی شهرستان و اخذ مجوز دادستانی جمع‌آوری و پلمب شدند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج می گوید:این کار با حمایت از فضای کسب و کار واحد‌های اقامتی دارای مجوز در سنندج انجام شد.

او گفت:روند پلمب واحد‌های استیجاری غیرمجاز در این شهرستان با جدیت و به‌صورت مستمر و روزانه ادامه خواهد داشت و افرادی که بدون اخذ مجوز اقدام به پذیرش مهمان و اجاره منازل کنند، شناسایی و از فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

مجیدی گفت:از همشهریان محترم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه واحد استیجاری غیرمجاز در محل سکونت خود که اقدام به پذیرش مسافر و مهمان می‌کنند در اسرع وقت نسبت به معرفی واحد مربوطه به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج واقع در خیابان امام خمینی جنب موزه سنندج اقدام نمایند تا با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی و مراجع قضایی سریعا جمع‌آوری و پلمب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار