قیمت کاذب گوجه فرنگی در همدان شکسته شد

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان گفت: صبح امروز با ورود ۱۱۰ تن گوجه فرنگی به میادین بار شهر همدان قیمت گوجه فرنگی شکست.

آقای رضا البرزی گفت: استان همدان در روز‌های گذشته با افزایش مقطعی قیمت گوجه فرنگی روبرو بوده قیمت فروش گوجه فرنگی در میادین بار این شهرستان را در روز گذشته ۲۷ تا ۲۸ هزار تومان  رسیده بود.

او گفت:با توجه به ورود ۱۱۰ تن گوجه فرنگی به میادین بار شهر همدان امروز قیمت گوجه فرنگی در سطح میادین بار ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان بوده و خرده فروشان برای فروش باید ۲۵ درصد سود بر روی آن اعمال کنند ضمن اینکه قیمت‌های بالاتر تخلف محسوب خواهد شد.

 رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان گفت:قیمت سیب زمینی نیز افزایش پیدا کرد که محصول سیب زمینی استان‌همدان فرصت مصرف آن گذشته و کیفیت خود را از دست داده است و اکنون در این فصل، از سیب زمینی همدان بیشتر برای بذر استفاده می‌شود.

البرزی گفت: سیب زمینی تازه استان در این فصل از شهرستان جیرفت و مناطق جنوب کشور تامین می‌شود که در روز‌های گذشته مشکلات حمل و نقل موجب آن شد بار کمتری وارد استان شود و با توجه به عرضه و تقاضا قیمت سیب زمینی افزایش داشته باشد.

او گفت: میوه و تره بار با عرضه و تقاضا قیمت آن‌مشخص می‌شود، که علاوه بر گوجه فرنگی و سیب زمینی در برخی از محصولات نیز، چون هندوانه و  پیاز  هم در روز‌های گذشته شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم که با ورود کافی بار به میادین بار استان در یکی دو روز آینده افت قیمت و شکسته شدن قیمت‌ها از جمله سیب زمینی انتظار می‌رود.

منبع ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار