دبیر هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: هیچ باشگاه و یا رشته ورزشی در استان از حیث محدودیت های کرونایی، ممنوعیتی برای فعالیت ندارد.

مهدی محمدی گفت: با کاهش شیوع ویروس کرونا و با اعلام ستاد ملی کرونا باشگاه‌های مختلف ورزشی در استان به شرط رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و موازین پیشگیرانه از ابتلا به بیماری می‌توانند فعالیت کنند.

تهویه مناسب در باشگاه سرپوشیده، استفاده از ماسک، ضد عفونی وسایل و تجهیزات، نظافت رختکن و سرویس بهداشتی و حمام اماکن ورزشی از جمله ضروریات و شیوه نامه‌هایی است که همچنان بر آن تاکید می‌شود.

به گفته او اکنون یک گروه ۹۰ نفره بازدید و نظارت بر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در استان را بر عهده دارند و رعایت اصول بهداشتی را کنترل و ارزیابی می‌کنند.

محمدی می‌گوید اعضای نظارت و بازرسی بر اساس موقعیت‌های جغرافیی دسته بندی می‌شوند و هر یک شهرستان‌های مختلف استان را پوشش می‌دهند.

نادیده گرفتن آیین نامه‌های بهداشتی و حفظ سلامت در گام نخست اخطار کتبی را در پی دارد و پس از آن و با گذشت یک مهلت ۱۰ روزه در صورت اصلاح نکردن نقیصه‌ها، اعلام به اداره کل ورزش و جوانان برای پلمب باشگاه را به دنبال خواهد داشت.

حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه در استان اصفهان فعالیت دارند.


منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار