معاون آموزش و مشارکت‌های سازمان محیط زیست گفت: انتظار داریم مدیریت جدید به سمت استفاده از ظرفیت افراد فعال در حوزه فناوری و دانش‌بنیان برود و توجه و استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه‌ها از دیگر انتظارات است.

نورالله مرادی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل محیط زیست استان فارس گفت: امسال به ویژه در اسفندماه اتفاقات خوبی برای محیط زیست افتاد و در روز ۱۵ اسفندماه رهبری سخنانی مطرح کردند که نقشه راهی برای فعالیت در حوزه محیط زیست شد همچنین نگاه رئیس‌جمهور به حوزه محیط زیست یک نگاه دارای اولویت است.

معاون آموزش و مشارکت‌های سازمان محیط زیست گفت: طرح این نکته که توسعه فرع بر محیط زیست است، نویدبخش اتفاقات خوب در این حوزه است.

مرادی گفت: شعار سازمان محیط زیست در سال جدید تکیه بر مردم‌محوری و استفاده از فعالیت‌های فناورانه است، چون نیروی محیط زیست کفاف این گستره عظیم را نمی‌دهد بنابراین باید از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌ها استفاده شود.

او گفت: یکی از برنامه‌های ما افزایش تعداد سمن‌ها است و در استان فارس به این مهم توجه ویژه شده، اما باز هم بر این امر تاکید داریم علاوه بر آن در شعار امسال بحث دانش‌بنیان برجسته شده و محیط زیست بایستی به این سمت برود و حضور جدی داشته باشد.

معاون آموزش و مشارکت‌های سازمان محیط زیست گفت: انتظار داریم که حتما مدیریت جدید به سمت استفاده از ظرفیت افراد فعال در حوزه فناوری و دانش‌بنیان برود و توجه و استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه‌ها از دیگر انتظارات از مدیریت جدید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.