استاندار فارس گفت: فارس با داشتن ۵۰۰ روستای با مشکل تنش‌های آبی می‌تواند با اقدامات جهادی علاوه بر رفع مشکل تامین آب مصرفی ساکنان این روستا‌ها از مهاجرت به حاشیه‌ها جلوگیری کند.

محمد هادی ایمانیه در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان گفت: دستگاه‌های متولی برای تحقق فرمایش رهبری با حرکت جهادی می‌توانند در رفع تنش‌های آبی کمک کننده باشند و کمبود منابع آبی و تنش‌های آن یک مسئله‌ای استانی، منطقه‌ای ملی و حتی جهانی است و پیش بینی می‌شود بحران‌های آینده دنیا در این زمینه باشد.

او با اهمیت موضوع مهم آب به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر و نقش موثر اقدامات جهادی در رفع مشکلات بحران آب گفت: به دلیل اینکه اقدامات در این حوزه تدریجی و فرایند‌ها و بازدهی‌ها طولانی است تنها راه جهادی عمل کردن در رفع تنش‌های آبی است.

نماینده عالی دولت در استان گفت: این استان می‌تواند پیشتاز در کار‌های جهادی باشد چرا که فارس با داشتن ۵۰۰ روستای با مشکل تنش‌های آبی می‌تواند با اقدامات جهادی علاوه بر رفع مشکل تامین آب مصرفی ساکنان این روستا‌ها از مهاجرت روستاییان به حاشیه‌ها جلوگیری کند.

کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ در سطح استان فارس با اقدامات جهادی و ورود نیرو‌های بسیج در کنار سایر دستگاه‌های متوالی موضوعی بود که دکتر ایمانیه در بیان نقش گروه‌های جهادی در کاهش بحران‌ها یاد کرد و گفت: با اقدامات جهادی نتایج درخشان می‌شود.

استاندار فارس از فعالیت ۴۱۰ گروه جهادی در ایام نوروز با ظرفیت ۵ هزار نفر خبر داد و گفت: با اقدامات تدابیر جهادی می‌توان در در کوتاه مدت برخی از مشکلات تامین آب را برطرف کرد.

ایمانیه از مسئولان سپاه در این جلسه خواست پیشنهاد‌های لازم برای اقدامات جهادی برای رفع تنش آبی در تابستان پیش رو را مطرح تا از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی بهره برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.