مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۲ طرح هادی با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال در روستا‌های استان به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا قادری گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۴۸ هزار و ششصد و نود و پنجمین واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده استان به بهره‌برداری می‌ رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: تهیه و اجرای طرح‌های هادی از جمله وظایف بنیاد مسکن برای تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به عنوان سند توسعه روستایی است که برای یک هزار و ۳۴۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان طرح هادی تهیه و تا کنون در ۵۵۱ روستا اجرا و در ۱۷۷ روستا نیز طرح بازنگری اجرا شده است.

او می گوید: یکی دیگر از طرح‌های بنیاد مسکن برای عمران روستایی، مقاوم سازی واحد‌های مسکونی است که تاکنون ۴۱ درصد از ۱۱۹ هزار واحد مسکن روستایی استان مقاوم سازی شده است.

قادری گفت:بیش از ۸۸ هزار و ۴۱۴ جلد سند مالکیت روستایی هم در استان صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: از ابتدای تشکیل این نهاد (۴۳ سال گذشته)، ۴۸ هزار و ۶۹۵ واحد مسکن در روستا‌های استان احداث شده است.

او می گوید: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کردستان، در طول ۴۳ سال گذشته، ۲۳ هزار و ۷۴۰ واحد مسکونی در روستا‌های کشور را تعمیر کرده است که ۱۳ هزار و ۵۰۵ واحد آن به استان تعلق دارد.

قادری گفت: احداث چهار هزار و ۵۱۱ واحد مسکن ملی در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر از دیگر خدماتی است که توسط این نهاد در طول فعالیت خود انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
زنده باد مهندس قادری مدیر انقلابی